Start sprej u principu nije za dobar za dizel motore, ili bar, nema isti efekat.
- Kod benzinaca, varnica sa svećice, koja ne uspe da zapali benzinsku smešu, uspeva da zapali sam sprej, koji onda posredno pali benzinsku smešu i sve je OK.
- Kod dizela koji: ili nema kompresiju, ili grejači ne rade, ili je filter zapušen (dakle, glavni uzroci ne-startovanja) teško dolazi i do zapaljenja start spreja, koji i ako se zapali, ne mora da znači da će da zapali i dizel. (Dizel ne spada u lako zapaljive tečnosti)
Ali, dobro, kupio si i sad valja probati da li funkcioniše.
Vidim na nekim sajtovima proizvođača da sprej treba isprskati direktno u filter vazduha. Na 1.9 jtd to je desno dole, a poklopac filtera se ne skida lako.
Na slici je motorni prostor AR 156 sa 1.9 jtd. Crevo označeno sa 1 ne diraj. To je crevo koje ide posle turbine, u njemu je povišen pritisak, i postoji velika šansa da nešto zezneš. Crevo 2 se malo teže skida, ima dve velike šelne, ali ja mislim da je to pravo mesto za ušpricavanje start spreja. Dakle, otpusti šelne povuci nagore onu plastičnu krvinu i u taj prostor ušpricaj sprej. U tom delu instalacije vlada potpritisak (ovo je pre turbine) pa creva imaju nemaju tendenciju ispadanja.
Moram da ti napomenem da postoji dosta članaka na internetu i štetnosti korišćenja strat srpeja za dizel motore.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji