Ne moze, naravno, jeftino a dobro, pogotovo ne u auto industriji.
To sto su kadeti i dvojke bili "popularni", preskupo placene kanturine i to je sa jasnom predistorijom "obicaja", ali necemo se valjda povoditi za nepismenima i ruralnim obicajima "ne zelim biti informisan"..pametnije je da pijemo rakiju, i zivot baziram na stereotipima, pritupo smisljenih...ali se valjda rimuju
Motori jesu u sustini DOBRI, cak odlicni, u baznom smislu, blok radilica klipovi, ali OPREMA oko motora je specifican izvor teskih problema, cuvenih "ostajanja na putu", skupih popravki.
Pa sad, da li ce se zalomiti TSI sa istegnutim lancem, ili sa problematicnom turbinom, klipom ili pumpom za vodu, ili ce biti znacajno pouzdaniji od predecesora...mislim da je vise stvar INFORMISANOSTI, a ne "srece"...
Ako se izbegnu odredjene generacije, izbecice se ne bas jeftini problemi.
Tako da su problemi sa motorima vise skoncentrisani u odredjenim serijama, nego sto su "tipski", kako su mnogi navikli da posmatraju motore, a TO bas auto industrija zloupotrebljava...
Zato je vrlo bitno konkretizovati pitanje, na konkretnu oznaku motora, a nikako "uopsteno", prema marketinskom brendiranom nazivu. I to vazi za gotovo SVE proizvodjace automobila.
Presiroke su palete motora, pod "jednim" nazivom..
Plus, sto pod istim kubikazama, i sa istom oznakom, postoji veci broj raznolike opreme samog motora, i poprilicno razlicite SNAGE..