Delovi uopste nisu znacajno jeftini, ali je moguce budzenje. I improvizacija.
Relativno, ali relativno niska cena je jedna prica, ali je mnogo slozenija prica sto je retko u pitanju samo "jedan" deo. Vec se, kao po pravilu, "otvara" posao, odnosno prosiruje kolicina aktivnosti i rezervnih delica.
Medjutim, ljudi vole da krpe, ili zapustaju, da se "kreditiraju" sa kupovinom delova i odrzavanjem vozila. Tako da ne postoji ni 0,1% golfova 2 koji su preko 90% ispravni.
U najlosijem stanju je trap, vise zadnji(amortizeri i gume u osloncima), manje prednji(vise lezista ramena i zglobovi), amortizeri se menjaju otprilike kada puknu, zatim menjaci(specijalno mehanizam menjaca) i oprema motora(kod benzinaca sistem goriva i struje, kod dizela najcesce odoka nastelovana VP pumpa, los vakuum, kilavi sistem grejaca, haoticna creva rashladnog sistema, zajedno za oba goriva je haos u elektroinstalaciji).
Sami motori su otporni na raubovanje, mogu da se voze dosta dugo sa losim stanjem i parametrima(kompresije, paljenja..)
Zilavi su za voznju u "krsevitom" stanju, sto im daje neke prednosti, narocito kod aljkavih vlasnika...kojih je nazalost poprilican procenat.
Ubedjen sam da bi svaki desethiljaditi, mozda prosao ozbiljan tehnicki pregled.
Poprilicno je nerentabilan, za odrzavanje u top stanju, i pored visokog asortimana delova.
Ostali modeli, popularni u godinama pre 90-e, su vecinom zavrsili karijeru kao oldtajmeri, ili sahranjeni losom paletom delova za popravku.
Pre 90 ih je bilo mnogo vise skoda, lada, pezoa nego golfova, naravno, zastava je imala neprikosnovenu brojnost, kao i solidan broj opela i citroena.
VW je imao jako losu paletu ruznih i neudobnih vozila, velikih gutaca goriva do pojave, Golfa 1. Mnogo lepsi, agilniji, nesto manje robusni ali udobniji, bili su gotovo svi drugi brendovi
Dizel motori su bili povoljniji, ko je tada smeo da koristi razna goriva, a da ga ne cinkari komsija

, ali su bili znacajno skuplji(vise nego danas) od benzinskih varijanti.
Benzinci su bili samo bolji od Bube, i onih dva i vise puta jeftinijih, ali pored Lade 1600 ili Pezoa makar 204, nisu imali sta da traze.
90-ih je popularnost dobila posebnu dimenziju...

Ispovest po jednom pitanju, razjasnjava specificnu "popularnost" po drugom...narocito medju "snalazljivima" i "zestokim" momcima...
Citat:
...Početak propasti moje karijere dogodio se kada sam otkrio na koji način su vozila sa parkinga iz Vogošće preregistrovana kod nas. Pokrenuo sam akciju u celoj Srbiji. Sva vozila su bila oduzeta. Međutim, samo dva dana kasnije stigla je depeša da se sva vozila vrate. Tada sam saznao da je to, zapravo, bio posao Državne bezbednosti. Ako mogu oni, što ne bih mogao i ja, pomislio sam i počeo da registrujem vozila u Bosni i Hrvatskoj. Najčešće sam radio iz Trebinja. Onda me je DB nagazio, jer sam im brknuo u oko. Od 30.000 tako registrovanih automobila, izvukli su 33 moja...
Izvor:
http://www.vesti-online.com/Ve...bija/388727/Podvig-zbog-budale
To je bio auto "sa porukom"...