Dolazi u obzir sve što nema Delphi i Siemens dizne i ostalu elektroniku vezanu uza ubrizgavanje goriva, odnosno sve što ima samo Bosch!
Da je Delphi dobar, ne bi više puta bankrotirao i bio u stečaju, a kako se Siemens našao u proizvodnji dizni za dizel motor mislim da ni njihovom menadžmentu nije jasno.
Poznanik, koji ima Focus sa jednim od ta dva motora, nije imao nikakvih problema sve dok mu jednom pri kretanju sa semafora auto nije 2-3 puta trznuo i ugasio se uz neki tup udarac. Ne sećam se šta je bilo, ali kad mu je majstor to sredio, stalno ima neke probleme, kao da auto nema snage, odnosno kao da radi u "sejf" modu. Obišao više električara, radio dijagnostiku, ništa...
Ne kažem da ne može da se desi i kod nekog drugog brenda, ali mi nisu jasni ti majstori, ima ovde par plinadžija koji su ugradili na hiljade sistema za plin i apsolutno niko problema nije imao, zadnji put kad sam radio reparaciju isparivača (kapala rashladna tečnost), čovek prikačio laptop preko bluetooth adaptera, provozali auto, proverio sve parametre i to je to, evo auto već 10. godinu ima plin i nikad nijedan problemčić nije imao.
A ovo sa dizelima mi nikako nije jasno, da nekome auto pravi probleme i da ni dijagnostika ništa ne pokaže, a očigledno nije do mehanike. I takvih primera imate na internetu koliko hoćete. Ili jednostavno mora da se ide u ovlašćen servis (ili "ovlašćen" koji ima fabričku dijagnostiku, recimo kod mene ima jedan takav, ali samo za VW grupaciju), gde imaju ažuriran softver i bazu svih specifičnih kvarova pa mogu eventualno pomoću toga da nađu šta je kvar, ali zato deru sa cenama.
Da ovlašćeni servisi naplaćuju radni sat i delove kao plinadžije, niko više ne bi ni išao kod "majstor Mila" u komšiluku.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.