Citat:
veselinovic:
Hmm,
prvo je mutno sto su kazaljke zalijepljene na 89.
To znaci da ti u stvari nemas stvarni podatak o temperaturi, nego imas nesto sto kompjeter ispegla i filtrira i pusti sta on zeli
Pa je recimo algoritam tipa sve od 80 do 96 prikazi kao 89, tek kad temperatura izadje iz prozora prikazi to na instrumentu ( VW ima slicnu strategiju).
A da od loseg akumulatora hoce CPU da brljavi-hoce.
Razne gluposti mu znaju pasti na pamet.
Zato sto je alternator naizmejnicni generator obicno trofazni ( neki autobusi imaju i 6-tofazne) pa se onda diodama to ispravlja.
To jeste jednosmjerna ali pulsirajuca struja. Akumulator se ponasa kao kondenzator vrlo velikog ( prakticno beskonacnog) kapaciteta, i on te strujne pikove pojeda tako da napon bude ravna linija.
Kad ode akk napon skakuce i ima spiceve, ti spicevi znaju utrcati u CPU i on se malko zaglupi.
Onda je sigurno baš ACU bio uzrok. Istog je mišljenja i jedan majstor kod koga sam bio tih dana. Akumulator je na kraju bio toliko slab, da kontaktom ni komandnu tablu nije mogao da p(r)obudi.