Ako profesor matematike i ministar u jednoj vladi ne razlikuje milijardu od biliona onda i inženjer ima pravo da ne zna o kakvim je ineligentnim sistemima u savremenim automobilima riječ.
U zavisnosti od godine proizvodnje, Pežo 308 posjeduje jedan takav sistem. Nemački proizvođači ga ugrađuju više od 15 godina. Audi ga posjeduje jos od 2003.
U poslednjih 5 godina IAC, IAS, ili IBC (postoji vise naziva za isti sistem) se sreće i u vozilima srednje i niže klase.
Način na koji jedan takav “punjač” funcioniše je složen i zbog toga treba prihvatiti riječ proizvođaca o precizno određenom tipu akumulatora koji se smije staviti u automobil. Nije dovoljno da akumulator bude samo AGM. O klasičnim olovnim akumulatorima ne smije se ni pomišljati. Oni će vrlo brzo otići u istoriju.
Primera radi, kod pojedinih tipova automobila zamjena neodgovarajućim akumulatorom, prouzrokuje prestanak rada klima uredjaja u kolima, a povratak na pređašnje stanje nije jednostavno i umije dosta da košta.
Zamjena akumulatora prijavljuje se dijagnostičkim putem, a neogovarajući akumulator se ne može ni prijaviti.
Zbog toga ne treba davati savjete kojima niste dorasli, jer ćete u želji da pomognete, napraviti čovjeku štetu
[Ovu poruku je menjao Gost2 dana 15.07.2018. u 10:55 GMT+1]