Citat:
Kako bi ti rekao ""vizuelno perfektno izgleda"
Hteo sam da kazem nema vazdusnih mehurova, nema refleksije niti nekih nedostataka koji bi mogli nekog ometati, nije mi zalepio pijani komsija, nego profesionalni servis, a samim sminanjem automobila nisam nesto opterecen. Radnik sa tehnickog 10 minuta gledao da li su to uopste folije ili fabricki zatamnjena stakla
Te providne folije su isto ok, ne stite od toplote i UV zraka bas kao crne, ali stite po malo i doprinose sigurnosti prilikom loma stakla. Nego, sad treba izvaditi iz dzepa nekoliko stotina evra i ko mi garantuje da na tehnickom nece traziti atest i za providne folije? Sto se njih tice, nikakve folije ne smeju tu biti bez atesta, a uz atest mogu svake, nema nikakvih ogranicenja, mogu da budu i potpuno neprovidne. Razlika je jedino sto izmedju stakla i folije mora da se stavi neki bar kod, nista vise, a toga ranije nije bilo. Procedura bi bila odlepim folije, stavim bar kod, zalepim druge iste takve folije, platim, odem na atest, sta god prilikom atestiranja da izmere sve je ok. Znaci, cista birokratija sa ociglednom namerom da se uzmu pare, nikakvih dodirnih tacaka sa bezbednoscu to nema.
Citat:
preko je registracija 500 evra za prosečno vozilo dok je kod nas za isti taj auto oko 150 evra.
Ne bas uvek, u nekim drzavama, naprimer Madjarskoj i Slovackoj je registracija u proseku upola jeftinija nego kod nas.
Citat:
Znači, crne kese na staklima...
Dok nasurot tome najnormalnije mogu da vozim sa peskirom preko stakla pozadi?
Citat:
Baš se radujem čistijem vazduhu i sigurnijim saobraćajnicama....
Sto bi rekli - iz tvojih usta u Bozije usi. Ali posto po vecini gradova u Srbiji ne vidim kontejnere za sortiranje smeca, a pored puta vidim mini deponije, dok se umesto vetrogeneratora grade termoelektrane, ja ostajem pri stavu da u Srbiji vlada totalna kurcobolja za ekologiju. Tu i tamo se pojavi malo "interesovanja" za ekologiju ako pod tim izgovorom mogu da se inkasiraju neke pare i to je to.