Problema kod novih benzinaca nema bar za sada...
Eventualno ce biti potrebno da se radi regeneracija dijagnostikom kao kod dizela... nisam radio na benzincu jos nijednom.
Softver za uklanjanje za benzince ne postoji ni u inostranstvu i to će biti tek u budućnosti.
Što se tiče dizela oni imaju partikularne vec petnaestak godina... među prvima su ugrađivani na pezoa hdi i na mercedesima.
Previše je različitih sistema na vozilima raznih proizvođača da bi se o tome moglo pričati uopšteno.
U principu, dpf smeta motoru i motor lakše "diše" bez njega. Fabrika je predvidjela da auto sam u voznji odradi regeneraciju (čišćenje) a kad se filter prepuni da se radi tkz. servisna regeneracija izazvana dijagnistokom u mjestu ili u voznji zavisno od modela i od stepena zaprljanosti... Uklanja se kada ni ta servisna regeneracija ne moze da se uradi vec treba kupiti novi dpf koji je veoma skup i prakticno ga kod nas niko nikad nije ni kupio. Kad se uklanja, osim što se mora uraditi softver, uvijek katalizator treba ostaviti na vozilu a ukloniti ili izbušiti samo dpf.
Pogresno je misljenje da vozilu smeta kada se dpf ukloni... upravo je suprotno, kada se ukloni i uradi softver turbina recimo traje duplo duže.
Previše bi bilo opširno nabrajati sve detalje i šta se radi kod određenog tipa vozila, jer ima prilično različitih sistema (sa i bez adblue) ali uvijek se ovdje može odgovoriti na konkretna pitanja...