Ono sta je kriticno za svaki benzinski motor je koriscenje goriva sa
manjom oktanskom vrednoscu od propisane. "Super" ima oktanski broj 95, sto je jednako oktanskoj vrednosti bezolovnog benzina. Dakle, motor ti nece stradati.
Sto se tice Lambda sonde, ona strada ali posle duzeg vremena koriscenja benzina sa tetraetil olovom. Namena Lambda sonde je da "kompjuteru" daje informacije o kolicini ugljen monoksida u izduvnim gasovima, pa da se eventualno koriguje odnos goriva i vazduha u usisnoj smesi. Inace, Lambda sonda nije mnogo skupa (slazem se, sve je relativno), i zamena je jeftina.
Katalizator se nepovratno osteti i potpuno gubi svoju funkciju posle voma malo predjenih kilometara sa benzinom koji sadrzi tetraetil olovo ! Inace funkcija mu je da stetni i otrovni ugljen monoksid iz izduvnih gasova pretvori u bezopasni ugljen dioksid. Dakle, katalizator si unistio ! (Ako si kupio polovan auto, velike su sanse da se to desilo jos pre tebe) Ali, to ne znaci da motor nece dobro raditi, vec samo da je tvoj auto postao veci zagadjivac prirodne sredine. Posle mnogo, mnogo kilometara ako se redovno koristi Super umesto bezolovnog benzina, katalizator se napuni garom iz izduvnih gasova i pocinje da biva prepreka nesmetanom izduvu, pa motor pocinje da "gusi". (Ovo se i inace desi i uz koriscenje bezolovnog, ali je period nesto duzi). Praksa u nasoj kaubojskoj drzavi je da se ceo katalizator jednostavno skloni, tj. izbaci, i da se zameni obicnom cevi koja se zavari na njegovo mesto. Inace katalizatori su prilicno skupi. Cena im je oko 300 EUR, naravno zavisi od proizvodjaca i modela automobila.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji