Pozdrav!!!
Postoji vise stvari koje bi mogao da uradis, ali za koje pare i
koliko dugo tako nesto hoces da imas. Moja preporuka - ostavi kako
jeste! Ipak, fabricki je fabricki, i ima da ti ide 45 i posle 15
godina. A kad uzmu pa mu nabudzaju sve i svasta, pa da bi se pohvalio
da mu ide 2 meseca kao zmija a posle.....!!?? Ima da mu menjas
radilice, hilzne, cilindre,klipove,karike i to sve dok budes imao
love. A onda - shupa. E sad ga i ja pretera, ali probaj pa ces da
vidis. Ovo par mogucnosti, sta sve mozes da uradis, u tzv. "home
made" izdanju:
- kao sto J.Petrov kaze, ubacis ELKO klip ( original Austrijski )koji
ima na samom vrhu glave 1 kariku i ispod nje jos jednu ( nemas
potrebe da busis cilindar ako ti 38mm, jer je bilo da se nabave i
klipovi tog promera ).
- ako bas hoces da busis cilindar, onda odradi na 38,5mm i neka ti
malo obrade prelivne kanale ( kako za usis, tako i za izduv ), kako
bi bio veci protok smese i izduvnih gasova.
- promeniti izduvnu cev ( auspuh, auspuf,... ) i staviti neki
"sportski" ( zuja, zolja,... ) - ovo ti je jedna stavka jer nemoras
nista da prepravljas na masini a videt ces poboljsanje.
- promeniti odnos lancanika ( kod automatika je malo kriticno )
- dobar karburator ( delortov je OK. )- i on moze da se izfrizira.
- dobro podesiti paljenje i predpaljenje
- ubaciti kvalitetnu svecicu
. . .
.:: poslato preko [es] mailing liste ::.
.:.:vrba:.:.