Citat:
bukovski: Ja samo znam da 2-takni motor sa drugom opravimo za 3 sata full generalku. Delovi dz klipce karike dz . Bas pre neki dan smo odradili ( kod majstora ) stublinu od 38.5 na 39 ubacili kompresioni klip i radi kao zmaj, ubacis TORA auspuh ili neku bolju zujalicu tako da i zvuk nije los. Ofarbas metalik ( automatik tomos star kolko i ja ) . Vlasotince - Nis nekoliko puta prolazio bez problema - oko 100 km - bez pauze . I to tezine na njemu preko 90 kg ! Malo trosi lako se odrzava milina za Srbiju. Dobro ovde covek pita za skuter mislim da bi opet lakse sam popravio i odrzavao 2-taktni nego 4-taktni motor. + dosta ljudi koje sam pitao a dugogodisnji vozaci brzinaca i ostalih motora kazu da je 2-takni ne prevazidjen za voznju po gradu pre svega zbog ubrzanja!
Plasim se da nisi bas ponudio dobar argument. Bar ne vecini ljudi iz BG. Ja sam ko klinac sa drustvom montirao pete brzine na APN4, povecavali zapremine stavljali delorto karburatore i od 50ccm pravili prilicno brze sprave. Mislim, samo da znas da sam imao iskustva sa mehanikom.
Danas, sa 32 godine, nije mi bitno koliko moze da razvije, nije bitno da li moze da se izvuse jos 2ks iz njega. Bitno je da se ne kvari, da sipam gorivo i da me ne zanima guzva u gradu koja je prakticno i jedini razlog kupovine skutera. Dakle 4T, hvala na pitanju.
Ko hoce 2T u najboljem svetlu ima jos uvek u ponudi kroserica i supermoto masina, pa nek izvoli.
Pozdrav.
Vesti o domaćem i stranom auto-moto sportu na
Http://www.nacionalnaklasa.com