Moj otac je pre 15 godina vozio dvotaktnog Varburga i motor tog automobila je nesto naj problematicnije sto sam video u zivotu. Kad izadje na autoput nije problem, nikad nije stao, ali zato mu kreni-stani po gradi i spora voznja nikako ne odgovara, svecice se zaulje i vuce sa 10% snage. To je smejurija, secam se kad ga je jednom prilikom neki traktor preticao... Kad dodje na pumpu, ono ima benzina a nema dvotaktola, on ne sme da sipa benzin vec mora na drugu pumpu, kad tramo ima dvotaktola, nema benzina...
Naj manje pakovanje od cetvrt litra tog ulja kosta preko 100 dinara i to treba pomesati sa 10 litara benzina, znaci gorivo te u startu kosta 15% skuplje. Ono sto je veci problem je sto ne mozes potrositi celo pakovanje tog ulja, vec moras vuci tu plasticnu flasu sa sobom, sto opet nije problem dok ti se ulje prvi put ne prospe i zamaze sve... onda ces poludeti i reci sebi "nikad vise dvotaktni motor".
Znaci, dvotaktni motor je mnogo dobro resenje, izuzev sitnica koje nerviraju coveka do ludila.
Samo ti sinko (administratore) radi svoj posao.