Citat:
djurmani: Voleo bih da mi se javi `PALOMAS` jer je `prozivao` moj motor tj. JA sam taj koji je od Vlade iz bg/ns kupi onu sredjenu aquilu.
Pozdrav i tebi, drago mi je da se pojavio još netko sa Aquilom, pa ćemo moći razmjenjivati iskustva, i diskutirati o raznim stvarima..
Citat:
Promenjene su mu dizne (prvi veci promer) i Vlada je na plasticnom delu kutije za filter vazduha napravio(izbusio) par otvora kako bi bolje primao gas...e sad tu je caka on je rekao da mu je na 4-5k rpm pre imao knedlu koje sada nema ali pri odredjenim oduzimanjima gasa mi se javi(doduse ne uvek) back fire(po koji pucanj) iz auspuha...takodje merio sam ga u nekoj mesovitoj voznji potrosnja mi je oko 4.5-5lit...doduse nesto i grada i to sa dvoje....
Što se tiče "knedle", ili flat spota na srednjim okretajima, dosta sam čitao o tome, ali kod mene je taj problem dosta slabo izražen. Možda je to zbog moje dosta "teške ruke", jer u vožnji brzo prelazim u više okretaje, a sličan mi je i stil vožnje. Ne divljam na cesti, ali volim malo žešću vožnju. Prije nego sam stavio ful sintetiku, potrošnja je bila do 4,4 litre/100, a sa Silkolenom u najtežim uvjetima vožnje (autocesta, natovaren motor, puna brzina), motor je trošio 3,9l/100 km.
U umjerenoj vožnji sad obično troši svega 3,6-3,7 litara!
Citat:
takodje jesi li menjao prednje plocice i zadnje paknove jer imam utisak da mi malo propada pedala pri kocenju pogotovo kad kroz grad kada se malo ugreju...
Moja Aquila uskoro će imati 25.000 km na brojaču, gore su još uvijek originalne pakne otraga, i pločice na prednjim kočnicama. Čak nisu niti puno istrošene, i nema potrebe za zamjenom. Dosta se vozim po otvorenim cestama, možda je to razlog zašto obloge još nisu istrošene. Zadnju kočnicu trebaš podestiti, tj. skratiti hod papučice, na način da pritegneš vijak kod zadnjeg kotača, toliko da se kotač vrti bez blokiranja pakni, ali da hod papučice ne bude preveliki.
Citat:
To su neke stvari koje me interesuju a da koje ulje koristis..i da li si menjao ulje u prednjoj kocnici(koje si sipao)...
Ulje za motor - samo ful sintetika, toplo ti ga preporučam! Treba ti svega litra i pol, rok izmjene je daleko duži, a puno bolje čuva i podmazuje mašinu. Smanjuje unutarnje trenje, s time i potrošnju goriva. Meni motor ne potroši niti milimetar tog ulja.
Ulje za kočnice sam mijenjao, treba ti DOT-3, ili DOT-4 (isto kao i za aute). Postupak izmjene je super jednostavan. Otpustiš dolje vijak za ispuštanje ulja, i natakneš na njega crijevo kroz koje će teči ulje u neku posudicu. Desnom ručicom pumpaš ulje van, i povremeno dotačeš novo ulje. Važno je samo da je spremnik ulja uvijek dovoljno napunjen sa uljem, tako da ne upumpaš zrak u sistem. Budući da treba mala količina ulja za izmjenu, ja sam za svaki slučaj ispumpao dvostruku količinu ulja. Znači, malo pumpaš, malo dotačeš.
Citat:
I jos jedna sitnica kada se ugreje malo teze mogu da ubacim u L...
Problem sa lerom je i kod mene, jednostavno "preleti" iz druge u prvu brzinu. Ja se s time ne opterečujem, ako moram stati na semaforima - stanem u prvoj, na trenutak ugasnem motor, izbacima ga iz brzine, i ponovno ga upalim.
[Ovu poruku je menjao palomas dana 27.03.2008. u 08:39 GMT+1]