Ja sam nekada imao sledecu proceduru. dobro ga operem, osusim, skinem akumulator, skinem svecicu, skinem auspuh(sada mislim da je nepotrebno, a i mozda stetno), vadio garez, brljao svuda sa lepljivom strokom, zatim u cilindar nalijem nesto ulja, rukom ga pomerim par puta gore dole, rezervoar sto vise pun, obrisane i napumpane gume, a accu u toplo na dopunjavanje, i spavanje.
Mada sam stalno nesto cackao, skidao sajle, lanac, podmazivao, ubijao vreme...
Da, prekrivao sam ga platnenim carsavom, pa najlonom, "kao pusku" u masnu krpu.
Sada valjda ima sprejcica za fine i nezne plastike(na mom starom, samo su poklopci lampica bili plasticni
![](https://www.elitesecurity.org/images/static/emoticons/smile.gif)
), sve prebrisati, neki sprej ili suva krpa za diskove, lanac se ionako standardno pere (opet sprejcic
![](https://www.elitesecurity.org/images/static/emoticons/smile.gif)
), ili kais (takodje sprej
![](https://www.elitesecurity.org/images/static/emoticons/smile.gif)
), a dobro bi bilo imati ciradu, nisu skupe, a prasina nekako "jede" sjaj..
Akumulator obavezno napolje, i u uptstvu pise da ga treba napuniti i drzati na 20-ak C, ako ne radi, a ostalo po proceduri, servis ako treba, ulje ne ispustati, eventualno ga paliti jednom mesecno, u mestu, da se zagreje, sta drugo raditi sa mezimcem.
Poz.