OK, verujem za toliku potrosnju sto potvrdjuje da nesto nije u redu kod mene jer sada sa 1.000 din gasa ne mogu da predjem 200 km, do duse ciste gradske voznje ali je ipak to velika razlika.
Citat:
Nisi mi jasan, kako ti se to pali saug i leti? Nesto tu nije u redu.
Prosto, kada se motor ohladi (pa i na sad ovoj spoljnoj temperaturi) i upalim auto, radi na povisenim obrtajima (malo vise od ler gasa, ne znam tacno koliko jer je ova verzija bez obrtometra). Posle mozda 1 min radi normalno na ler gasu ali prilikom paljenja sigurno je i saug aktivan. Mislim da ga ne mogu upaliti hladnog bez prethodnog pritiska na papucicu gasa jer se tako aktivira saug. (Ili mozda gresim ?!)
Citat:
Dakle, ima elektronski saug + vakuumski sa vozaceve strane.
Gde sa vozaceve strane? Ne razumem.
Citat:
Mislim da tu pomaze stelovanje tog srafica na vakuumu i el. sauga. To mozes i sam, ne treba ti majstor (ali ako hoces da cu ti kontakt mog majstora).
Voleo bih kad vec budes koristio aparat za slikanje da mi uslikas na karburatoru gde se nalaze ti srafcici i ako moze da mi pojasnis kako se to steluje, probao bih sam jer sam dosad puno toga sam i odradjivao, ali mi svakako posalji kontakt tog majstora.
Hvala na nesebicnoj pomoci!