Citat:
vlaovicgoran: Sta kazete na to da danas registracija peglice kosta vise nego ceo auto. Registracija je 12417 din. A ako hocu da je prodam neregistrovanu nemogu dobiti vise od 100 evra (motor i limarija u izvanrednom stanju i nov akumulator).
Sta kazete na to?
Kazem sledece: prvo - izvanredno ocuvana (neregistrovana) peglica moze da se proda i za 450e - navodim slucaj naseg (ex) auta. Dakle, braon 126p koji sam predstavio slikama pre neki mesec otisao je za taj novac, i mislim da ce odlicno sluziti novog vlasnika jer je dobio 100% ispravan automobil koji moze da mu potraje maltene koliko i nov. Pritom, od nas je otisao bolje antikorozivno zasticen nego iz BjelskoBjalske fabrike, i opremljen kudikamo kvalitetnijim gumama. Uz sve to, u celoj prici motiv uopste nije bio novac - posto prodajom cak nismo vratili ni sve sto je ulozeno - ali je peglica postala suvisna onog trenutka kad smo prakticno dobili na poklon drugog yuga.
Mene, medjutim, Gorane, mnogo vise boli sto su poremeceni zakoni ove drzave, doneti u zadnje vreme izgleda samo da bi skinuli sto deblji sloj koze s ledja narodu, ucinili da npr voznja mopeda kod nas obicnim smrtnicima postane potpuno NEISPLATIVA. To najbolje znam, jer jos od 2005te god imam prelepi, polovni Tomos Automatik, koji volim, koji cuvam, koji me je odlicno sluzio (cak i po kisi), i nosio preko svakakvih dzombi i vuko**bina, a koji od 2012 godine vise necu voziti! Sta reci kada godisnja registracija (i tehnicki pregled, i osiguranje) takvog MOTORA (zapravo MOTORICA!), koji vecina ljudi poput mene koristi samo sezonski - dakle 6-7 meseci - sada kosta skoro 100 EVRA! Gledano iz te perspektive, registracija automobila je jos i smesno jeftina! A da apsurd bude kompletan, naredne registracije (hipoteticke naravno - nece ih biti) bi me izasle jos i SKUPLJE, buduci da taj jadni mali tomos ima razbusen cilindar i klip 38.5mm umesto fabrickog od 38 (produvao je, pa je ovo bila najjeftinija "popravka"), zbog kojih bi na tehnickom posle godinu-dve (kad se primene sva nova pravila) sigurno "preskocio" magicnu cifru od 45 km/h dozvoljene brzine (pretpostavljam da bi izvukao, npr, vratolomnih 46,8km/h), i odmah bi bio "unapredjen" u LAKI MOTORCIKL (ili nesto slicno) - za sta je, logicno, registracija (verovatno i osiguranje) skuplja! Izvinjavam se samo sto drzavi kvarim ovako lepe planove za krpljenje budzetskog deficita time sto cu Tomosa da zakljucam u podrum - i sto ubuduce necu kupovati ni onih nekoliko litara benzina s vremena na vreme plativshi akcize+pdv u iznosu od valjda 60 odsto...
Izvinjavam se i na offtopicu, ljudi, ali neke nepravde je tesko precutati...
[Ovu poruku je menjao Sonic KG dana 13.07.2011. u 01:32 GMT+1]