Citat:
Nebojsa Milanovic: Ne znam kakvo to "srce" mogu da imaju kupci Golfa, najhladnijeg, najdosadnijeg i najprecenjnijeg auta.
i najboljeg u svojoj, po njemu nazvanoj, klasi.
Kad VW ide sa akcijama, moraju i ostali. Inace nece nista prodati.
Auto se, kao i sve ostalo danas, kupuje srcem pa tek onda glavom. Dzaba glava ako ti se nesto ne dopada.
Citat:
Nebojsa Milanovic: pa ću uzeti auto prepun opreme i sa 120-140 i to dizel konja, neću valjda "srcem" da kupujem zaprežno vozilo od benzinskih 80 konja sa opremom i garancijom na nivou Juga...
Za opremu manje vise, a sto se konja tice bolje je da manje pise a da ih ima sto vise. Kod Koreanaca je to obrnuto. Valda racunaju na kupce kojima je bitno samo sta pise.
Citat:
Nebojsa Milanovic: Naravno. I kod tebe je težina manja od onih koje se mogu pročitati na netu, zato što su one računate sa vozačem, a u saobraćajnoj su bez njega.
Priče o maloj nosivosti nemaju nikakav smisao, isto kao i potenciranje da je regularna cena Golfa TDI sa solidnom opremom 15.000.
Ako je tacan podatak o tezini Ceeda iz saobracajne knjizice, onda su mu karakteristike jos ocajnije gde je tad, podatak o snazi, netacan. Ako nije, onda je to auto za:
prijevoz djecice.
U svakom slucaju tropa.
I shvatite jednom. Golf
ne moze kostati isto kao ostala vozila u
golf klasi jer onda ta ostala vozila
ne bi niko kupio.
To sto neko nema novaca za VW, to je drugo pitanje, a to sto bi neko po ceni Kie hteo da kupi Golfa su puste zelje i mastarija.
Kad bi Mercedes A klasa (klot) kostao kao i20 (ful), ko bi kupio i20? To je jednostavno nemoguce.
Mnogo teksta i mnogo price postoji izmedju onoga sto vidite na papiru, onoga sto kupite i vozite i onoga sto se cini nerealnim. Bezbroj detalja koji se verbalno, na ovakav nacin, ne mogu razmatrati.
Na primer: kako se, recimo znacaj jednog USB prikljucka moze porediti sa cinjenicom da se eventualni problem na vozilu, resava za max 48 sati?
[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 07.02.2009. u 14:04 GMT+1]