Brate Odlucio si se za pravi skuter. Imam phantom vec 2 godine.. imao sam zestok pad sa njim i mogu ti reci dovukao sam se do njega posle pada i upalio sam ga iz prve nikakve kvarove nije imao. osim sto sam jednom promenio svecicu i sajlu za gas nista drugo nisam menjao.. tako da uzmi ga... bices zadovoljan
pa imam Sprint Falcon koji je jako slican Sprint Phantom-u msm iste duzine sve sve .... nzm ali aj nisam zadovoljan s njim msm uopste s kinezima ipak kinez je kinez .. ja ga vozim 2 meseca i bas ono polako sve ne volim da s etrkam i tako slicno... i stalno se nesto kvari ... bolje ti uzmi neki polovan skuter ali da nije kinez...
ljudi, ja imam sprint phantoma samo jednu sezonu i za celu tu jednu sezonu dok nije poceo padati sneg ja sam ga vozio i presao sam 13000km nisam nista pipnu... osim kada nije teo da upali i kupio sam novu svecicu i samo sam takao dugme on je vec sastavio... nikada ga nebih prodao... koliko je izdrzljiv i ima jako dobru i izdrzljivu masinu!!! poz svima..
Imam Sprint Phantom 3 godine.
Volim kod njega što izgleda kao maxi skuter i ovaj moj konkretno ima dosta nizak ton zvuka, tako da se ne čuje kao zujalica, nego kao snažniji motor.
Stabilan je tokom vožnje i lako upravljiv. Takođe je i mali potrošač. Brzina mu je oko 65 na sat.
Kao i većina skutera od 50 kubika, uzbrdo sporije vuče, ali izvuče. Veliki mu je plus što ima dva fara, tako da mu je osvetljenje jače nego kod ostalih.
Dve osobe komotno mogu da putuju na njemu jer je sedalni deo prostran.
Svaki dan sam tokom toplijin dana putovao 30km po smeru jer mi je toliko udaljen posao i nikada nisam imao problema.
Ovo je jako dobar motor i odnos cene i kvaliteta je više neko odličan!
Ja imam SPRINT PHANTOM ili SPRINT FANTOM, u fabrickom je stanju a star je 8 godina. Presao sam 6870km i od kvarova nisam imao nista osim redovnih servisa. Pred sezonu obavezan servis, zamena ulja i filtera. Sipam MOTUL POLU-SINTETIKU najskuplju varijantu oko 27e i miran sam celu sezonu.
Najbitnije je sipati najbolje moguce ulje, nisu bacene pare! NE STEDIM PARE NA ULJE!!
Ja uz obican servis cistim rezervoar i karburator pred sezonu da ne bi imao problema sa prljavstinom jer 99 posto je to problem kada nece da upali.
Stavim svecicu novu i to je to! Sajle kocnice i gasa menjam svake 2 godine iako su mozda dobre.. Jednostavno tako radim i pokazalo se da nemam sa tim problema.
I da, bilo bi dobro paliti ga cesce i tokom zime da radi malo ili skinuti crevo od ulja da se ne slije u karburator od stajanja pa onda na servis pred sezonu.
Velik motor, najveci u klasi 50cc od Sprintovih modela, a FALCON ili FLKON je isti po velicini samo neki imaju jedan amortizer a Fantom 2 amortizera i razlikuju se u farovima.
FANTOM ima dva fara napred i nazad jeda manji, a FALKON ima napred jedan veliki i veliki nazad. Bolje baca svetlo FANTOM.
FANTOM ima bolju i kvalitetniju plastiku, ne cuje se da krcka ili da skripi na ne ravnim putevima a FALKO0N ima taj problem. Uporedjujem ova dva modela jer sam imao dve godine ocuvan FALKON i sada imam FANTOM i bolji je. Ne nesto strasno ali je bolji u materijalima i finalnoj izradi!
Kada se stavi tank kofer imate stvarno puno mesta za odlaganje uz mesto ispod sedista.
Zivahan je, izdrzljiv, zilav, nije trom! Ako ga pazite trajace vam 20 godina, a ako ga zapustite onda jbg..
motor:
dvotaktni, jednocilindrični
zapremina:
50 cc
hlađenje:
vazdušno
max. snaga:
2.8 kW/6.500 o/min
starter:
elektro/mehanički
dimenzije (mm):
1960x700x1140
težina:
95 kg
rezervoar za gorivo:
6.5 l
maksimalna dozvoljena težina:
160 kg