vladd
Član broj: 37217 Poruke: 12059 *.rcub.bg.ac.yu.
|
To su sjajni autici, i ja sve vise razmisljam o doticnom modelu i tim motorima.
Problem kod polovnjaka je sto su uglavnom prebacili 100kkm, a moguce i duplo vise, narocito dizel varijanta.
Velika je majstorija pazariti nesto da valja, a to se uglavnom i odrazava na cenu, koja za isti model varira i do 1000 evra.
Cene su, u ponudi, 4500, 4700 pa do 5 i kusur hiljada evra, i samo detaljan pregled pre kupovine moze da (ponekad) pomogne.
Retko je da nisu uvezeni udareni, manje ili vise, ali to nije neresiv problem.
Po meni, obracanje paznje na sitnice, posedovanje servisne knjizice (makar i lazne), sitnog pribora i alata, korisnickog uputstva, govori dosta o prodavcu i posredno o autu..da li je prodavac jajara, i stoga je (u)jurio auto po najnizoj nabavnoj ceni.
Najvise paznje obratiti na motor, cistocu i urednost, zatim na trap, gume, i sl, i sve mora da je u solidnom stanju. Ako su gume raspar, sitna i krupna bizuterija(klapnice, polugice, zabice na tapacirungu...), servis i nabavka sitnica, doterace cenu na preko 6000 evra, a tada ostaje lutrijsko pitanje koliko ce motor(menjac, trap) preci do ozbiljne popravke.
Opaka lutrija
Poz.
|