Citat:
Verovatno zavisi od veličine mape. Ima smisla.
Ok uocio sam neke stvari na snimcima:
Jedan samuraj ga je kostao jedan Iron, medjutim sa jednog tilea sa ironom je dobijao 6 iron-a. Izgleda da je to princip sa resursima, uvedena je ukupna kolicina koja se onda raspodeljuje a koju kolicinu imas sa tila zavisi od razvijenosti istog (put, rudnik itd). Nisam uspeo da vidim kakva je prica sa ostalim resursima (luxury i food npr). Svida mi se "ko prvi devojci" koncept za resurse, ako dodjes do resursa van svoje teritorije i izgradis rudnik taj rudnik postaje tvoja teritorija (kao npr outpost u civ3)
Gradovi su nepokretne jedinice i pucaju na osvajace i moraju biti "savladani" da bi se grad osvojio. Jacina grada izgleda zavisi od velicine i od tehnoloskog nivoa.
Vracen je zone of control
Svidja mi se i sto putevi i pruge kostaju zivu lovu za odrzavanje, mape vise nece posle neke godine izgledati izrovane prugama po svim pravcima kao ranije, bice puteva tamo gde ti treba i njihv raspored ce isto biti deo strategije. Nisam doduse provalio da li neprijatelj moze da koristi puteve na tudjoj teritoriji (pretpostavljam da ne)
Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog
naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji
je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan,
sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv - Z.Đinđić