Citat:
cozmo_im: Moguce da je Brks u pravu.
Kako je otoplilo danas, kad se motor zagrejao, 90% vremena na leru je radio odlicno. Inace nije palio saug i nije hteo da radi na leru odma vec je trokirao, pa sam ogmah krenuo da vozim. Znaci kad ne ukljuci saug trese se od odma i cim se malo izdodaje gas smiri se. I sledecih 90% vremena je radio kao i uvek, a 10% je malo bilo sitnog tresenja.
Tako da idem kod Gavre da vidimo, on kaze da je to povezano sa saugom i iglicastim ventilom i dzet diznom.
ljudi, ako nesto hoce idealnu struju, varnicu...verujte da je to plin
imao sam problem sa startom motora, ( ticalo se struje) , kad je na plin, a sto na benzinu nije ni osecao i ko zna kad bi, sto i jeste dokaz o osetljivosti plina, a da vam ne pricam o tome koliko je dugo verglao na plin da bi upalio PRE GENERALNE!!!!!
kako uradih motor, kupih nove kablove, odradih vakum razvodnika...sve se sredilo osim jednog, a to je pomenuti start na benzin, a zasto samo to, i samo tako ???
naravno zbog karburatora!!!
vozim na benzin, pustim gas pa naglo dodam, auto poklekne, najpre uspori pa krene???? radi suprotno!!!!
na plinu nikad.
sta je to sto remeti rad na benzinu ali ne i na plinu???
odradise mi servis karburatora, niti knedle, niti bilo kakvog trokoranja... (uz upozorenje da ce sve ponovo da se desi zbog plina, jer joj ne prija) ubrzo se i dogodilo.
ok PLIN NE PRIJA, a sta je sa drugima koji nemaju plin a imaju isti problem???
mislim da je sustina problema u karburatoru, imali plin ili ne, od nekoliko vlasnika tojote sam cuo da je karburator slaba karika