Ovo je scan... tako da ce tesko google translate da odradi:)
Englesko... nemoguce je naci.
Zamenili hladnjak burazer i ja. Stari se raspao, u prah gotovo. Temperatura je sad zakucana, ventilator se redje i krace pali, creva su malkice meksa (bilo je vazduha).
Elem odradili smo neke testove, dihtung glave je OK. Ne duva u sistem za hladjenje, izgled starih svecica je odlican, ulje kad se kapne na vreli dekli ventila ne cvrci (nema vode u njemu), antifriz koji smo ispustili je cist, nema ulja, nema korizivnih elemenata, nema trunke nicega. U crevima i cevovodima sve je cisto, dokle god je moglo da se vidi baterijskom lampom, grejanje radi savrseno, nema mehurica prilikom turiranja... dakle dihutng je ok.
Problem dizanja temperature je bio do cepa i hladnjaka koji izgleda kao da je star 200 godina.
Elem, sto se tice povremenog neravnomernog rada na leru i izgleda svecice 3. cilindra, tu smo u dilemi. Svecica je OK. Kaze burazer da su karike bila bi svecica uzas, kao i da ne radi cilindar uopste.
Buni nas nekoliko stvari:
1. Desava se povremeno (i tad stvarno ne radi treci). Cim se pipne pedala gasa sve savrseno radi.
2. Ler gas je prejak i cudan i izgleda ima veze sa neravnomernim radom u leru. Jer cim je auto u pokretu sve je savrseno mirno i vuce odlicno.
3. 70-80% vremena radi savrseno u leru. Kad je ler normalan radi i 3. cilindar, cim je ler gas prejak, onda zeza - prekida povremeno. Kablovi i svecice su novi, ostaje od struje bobina-komutator (kapa i ruka su odlicne gledali smo).
Ili je karburator pa naliva na leru ili je izduvni ventil. Dihtung glave nije, karike nisu (auto uopste ne dimi niti smrdi ulje iz auspuha, ama bas trunke dima nema pri turiranju kad je zagrejan)... eventualno da izmerimo kompresiju pa da vidimo ali prvo savetuje servis karburatora jer izgleda da naliva u leru (zbog smrada benzina iz auspuha kad radi tako neravnomerno - kad radi ok nema tog smrada kao i kad se dodaje gas). To je ono sto je Gavra pominjao da je problem kod nje.
Ako nije, 99% izduvni ventil je cadjav. Sad, nista ako je ventil, vozim dok se ne bude skidala glava pa cemo ga ocistiti/zameniti.
Inace kaze da odlicno prima gas i vuce strava za 238.000km i 21 godinu, uporedjuje sa nekim 1.6 benzincima.
Raspad od hladnjaka (znaci raspao se bukvalno za 25 dana od kad je krenuo):