Samo sad pazi ovako.....onoliko koliko ima u hladnjaku toliko ima i u bloku motora.
Sto znaci da sad taj novi antifriz razblazio sa onom preostalom tecnoscu.Tacnije da bi dobio recimo -35 do -40 onda si samo trebao sipati 1.5 do 2 l 100% antifriza.
Ukoliko si njega razblazio onda se jos i dodatno razblazio sa onom tecnoscu iz bloka.
Ja sam tako uradio prosle zime je bilo -40 i ove uzeo da izmerim -10 ja dodao samo 1.8l tako nesto 100% g12 i sad je -35.
Najbolje bi bilo da taj karburator naucite malo po malo da stelujete sami. Sve je tu mehanika. Nema tu sta da se zezne. Zna se kako sta ide.
Recimo moj karburator jeste weber i jeste mnogo prostiji od vasih ali recim i ja sam imao istih problema. Smesa gusenje trzanje.
Sve je to karb. Dok nisam nasao upustvo sta i kako se steluje do najsitnijih detalja. A on je jedan od retkih karb gde se moraju steluju i gornji i donji nivo goriva.
Ali ipak sam nasao sta i kako. Sad je kao bombona cak u 3 uhvatim da malo zaskripe gume :D. Naravno na benzin. Na plinu uhvti u 2 :D.
Najbolje bi bilo da kradete zanat malo po malo. Necete vi njih osiromasiti time. Samo malo prosirujete znanje :D. Znam da ce biti komentara zasto onda postoje majstori.....
ali ja volim da cackami na kraju uspem............
A to sto se tice karbu. serv. da se pravdaju da nesto drugo nije uredu...........stojim iza toga da kad odnesem recimo karb. u takav servis moraju da stoji iza toga sto su uradili i recimo da garantuju a ne da me vodaju svaku nedelju ponovo kod njih. Ako odes sa sj****** karb. i ako kazu moze da se porpvai i naplate ti ne moze kasnije e znas pa ti si doneo krs mi smo pokusali. Ma jesi ti meni rekao da moze, moze ja ti dam pare i cim stavi u dzep auto poce da torkira :D.
Ja sam isao kod jednog clana ovog. foruma koji je u mom gradu bas da mi nasteluje smesu (necu da kazem ko da ne bude reklama) i za sad je sve ok.