Da podelim iskustvo.. mozda ce nekom koristiti a i imam i jedno pitanje ako neko moze da pomogne.
Desavalo se da ponekad okrenem kljuc i samo se cuje klik i nista se ne desi.
Bas me iznenadilo, ma ni da zavergla. Akumulator skoro ganc nov stavljen letos (Varta)
I krenulo sve cesce da se ponavlja. Ono sto mi je bilo zanimljivo je da kad je hladan treba mu
dosta pokusaja da bi upalio a kad se provoza podigne t na radnu ugasim ga i pali na pola kljuca nikakav problem.
Kazem majstoru kako se ponasa i odmah mi je rekao kupi 2 kom bakarne "L" plocice i dodji.
Mislim da se nalaze na automatu. Bilo je malo nezgodno prici i skinuti ih ali je sama zamena vise nego prosta.
Odsafi se matica sa bakarnog srafa... Bitno je samo zapamtiti kako je sta stajalo i isto tako vratiti
samo sa novom bakarnom tom "L" plocicom i to je to.
I stvarno jedna je bila bas pojedena, objasni mi majstor da tu pri svakom paljenju dolazi velika struja.
E da nisam uspeo naci drugu kombinaciju nego originalni deo. Ide samo u setu i kosta 1200 din pa puta 2 delovi 2400,
a majstor je naplatio 1500 i pri tom pogledao jos neke sitnice.
Pa eto mozda ce nekom znaciti ovo iskustvo.
Imam problem sa podizanjem pritiska ulja pri prvom paljenju.
Treba mu pristojnih 7-8 s da ugasi lampicu, pocelo je pre par meseci..
Ranije je gasio posle samo par sekundi...
Po zameni semeringa za kratko vreme je poceo da pusta ulje na semeringu uljne pumpe.
Majstor mi je objasnio da osovina uljne pumpe nije u osi i da zbog toga za kratko vreme napravi elipsu
od semeringa i opet curi. Inace od zamene do zamene dolijelm 1l ulja od prilike (7 000 km).
A svaki put kad stanem prospe 10ak kapi odprilike.. Tako da i ako trosi motor ulje trosi vrlo malo..
Pitanja
Da li bi zamena uljne pumpe resila problem brzog uspostavljanja pritiska po paljenju motora ili ne?
Da li mi mozda u skorije vreme predstoji otvaranje motora zbog lezajeva..?
Hvala,
pozdrav Milos!
Milos