Princim koji si objasnio je tacan.
Ali, pazi ovako. Kad menjas tecnost ili sipas (dolivas) novu u hladnjak nikad se hladnjak ne puni do vrha. Vec samo da prekrije celiju. Jer tako gornje crevo povratno crevo u hladnjak ostaje slobodno da propusti vazduh koji je nekim slucajem ostao u sistemu. Dok prelivnu bocu napunis do max. I kad on povuce iz prelivne ostane tacno negde malo ispod pola.
Druga stvar koju ces uraditi je:
Sacekas da se motor ohladi i otvoris cep hladnjaka. Izvuces malo vodu toliko da celija ostane pokrivena tecnoscu a gornja cev ili ti crevo ostane slobodno.
Zatim upalis motor i cekas da se zagreje na radnu temperaturu. Pazljivo pratis stanje tecnosti i nivo iste. Kad se otvori termostat, upali ventilator itd.
Kad to uradis zatvori cep hladnjaka i prelivnu bocu i sedi u auto i provozaj ga. Slobodno mozes malo jace papucicu gasa. Pri tome grejanje na crveno obavezno.
Neka ti tokom voznje upali jos neki put ventilator ili kad stanes pusti ga da radi dok ne upali jos neki put.
Zatim ugasi auto i pipni creva. Ukoliko osetis da ima pritisak nemoj da otvaras cep hladnjaka.
Sacekas da se motor malo ohladi pa pogledas prelivnu. Ako je povukao znaci da je sistem ok. Pratis dalje stanje. Normalno je da pri svakom paljenju ventilatora on propusti neku kolicinu tecnosti u posudu.
Sto se tice ulja. Znaci da bi ja sad mogao posle 15w40 mineralnog da sipam 10w40 polusintetiku bez ikakvih posledica po motor. Samo ispustim staro ulje metodom odvijanja srafa na karteru i zamena filtera. Zatim samo sipam polusintetiku ???????
[Ovu poruku je menjao zarkoj dana 04.12.2011. u 15:40 GMT+1]
POZDRAV OD ŽARKA