Niko (skoro) u A ne prodaje auto jer mu trebaju pare, njima tih 5-10k E necu
da kazem nista ne znace, ali znace mnogo manje nego nekome u Srbiji.
Imaju ljudi para, kao Svajcarska broj 2 :)
@Nemanja
Ja sve to znam nema potrebe da mi objasnjavas.Matorci su moji od '80 u A.
A ja povremeno od '95.O cenama automobila i kupo-prodaji mogu da napisem (tragi)komediju.Sto se tice Austrije.
Ali ipak kada se kupuje auto sa nekog auto placa,dobija se garancija za odredjeni vremenski period.Na polovnjake.Pa imas i kome da se zalis,u slucaju necega.A kao sto sam napisao ranije auto koji ti kupujes nije za export,vec ces ga voziti u AUT,tamo registrovati,placati osiguranje i ako se nesto desi znas kog da uhvatis za gusu.Drugo je ono kada auto dolazi preko nekih posrednika,preprodavaca,gde se vraca kilometraza i krpi auto.
Poznato je da od nasih i Turaka... ne treba piti kafu,a vec kupiti auto to je za naslov "kako sam bacio pare"..
Zasto je neki auto tako skup a neki jeftin...i da li je to caka, svi se pitaju.
kada doticni vlasnik golfa xx ode da izvrsi tehnicki pregled ili pickel(nem.) u auto servis,bas fino bude iznenadjen.Sta treba da se popravi kao i o predracunu.Sta se radi u tom slucaju.
Cena servisa-popravke u AUT je papreno skupa.I da bi vam neko izdao potvrdu o ispravnosti vozila vi mora da zamenite delova i delova.Ako je taj servis za dobijanje pickela npr. 1000e. sto se doticnom vlasniku ne isplati.jer u startu gubi taj novac.Plus godisnje osiguranje koje tamo nije ni malo jeftino.Za slican model je nekih 1000e osiguranje/godisnje.kada sve to sabere bolje mu je da na kraju kupi noviji auto,da ucesce pa uzme potpuno nov na lizing i sl.
Jer je isto uradio i sa prednodnim.
Slucaj mog golfa 4 1.4Benzin:
-Auto sam uzeo od komsije Austrijanca.Auto je imao ostecenje na zadnjem desnom tocku(most) koji je bio ukosen od udarca u ivicnjak-naleteo.Cena popravke u servisu je bila nekih 1000e plus jos nekih sitnih delovi koje su oni smatrali da treba.
Njemu se to nije isplatilo pa je auto prodavao za 2500.Posto je po ceo dan imao potencijane kupce,nikom nije mogao da proda sa takvim ostecenjem spustio je na 2200.Smarao se bez potrebe..da neduzim..
Ja sam ga uzeo i ovde u Srbiji popravio za ~250.Most ceo polovan 150,silen blok-ovi 50e i ruke 50.
Sve funkcionise do sada besprekorno.Auto je presao 110k(kada je uzet 97k)
Jednostavan primer zasto neko prodaje jeftinije..