Boris Tadić
Član broj: 248314 Poruke: 313 *.dynamic.sbb.rs.
|
Poslednji je bio Signum iz 2006.-7. sa 60 000, tj. Vectra karavan. To je generacija Astre H, to je ta plastika, taj dizajn unutrašnjosti. Još je ono kao "viša" klasa.
Svaka lajsna ima zazor po 3mm. Tačno je da se ne čuje ništa u normalnoj vožnji, ali nasloniš se na tapacir ili ti nešto ispadne i kreneš da dohvatiš oko sredine, tu sve živo škripi i krči, klima se, posebno onaj šatro-hrom od plastike oko ručice menjača i onaj klizni poklopac za sitniš/mobilni/otkud znam, samo čekaš da ti ostane u ruci.
Mogu misliti kako smrdi sva ta plastika tokom leta, dok ne uključiš klimu. Verovatno dobiješ trovanje ili voziš sa klimom i otvorenim prozorima.
Toliko je loše, ja sam to iskustvo imao pre skoro 2 godine i svaki put se setim kada pogledam u neki Opel. Priča se da su ovi najnoviji bolji, Insignia itd. Ali ne znam, nisam vozio i nisam vožen.
Mirisalo je na novo i prava je kilometraža, u 10% sigurno. Nije bio lupan i redovno je održavan, svi nosači motora normalni(prvo što sam pitao je bilo za te nosače, da li je taj motor skakao kao u traktoru pa rasklimao sve - dobio odričan odgovor i pitanje šta mu fali).
Vozio sam se i u tim Astrama nekoliko puta, ali taxi, i sigurno bih se setio da je išta prevazišlo očekivanja.
VW je po kvalitetu unutrašnjosti uvek bio 10 godina ispred Opela, jedino što kada pređeš zadnjim točkom preko nenivelisanog šahta, čini ti se da će točak otpasti. Tako neki zvuk napravi, da se naježiš, od G1 do G5. U G6 se nisam vozio. Da li to namerno ne izoluju, jer je skupo za tu klasu auta ili je samo posledica kratkog međuosovinskog rastojanja + jeftino ogibljenje, ne znam, ali je jako neprijatno.
Audi A6 je kvalitativno 20% ispred Golfa, ali ako je veliki servis za Golfa 300, za Audija je 600. 1 guma za Golfa je 100 evra, za Audija 200.
Više se kola ne prave da traju po 10 godina uz redovne servise, nego znaš tačno u 50km kada će ti koji deo "otići" i osim cene redovnog servisa i zemlje porekla, Golf i Audi nemaju puno dodirnih tačaka.
Svaki bitan deo iste klase kvaliteta je tačno duplo skuplji, pa 50% viša potrošnja, pa osiguranje za veću kubikažu, pa registracija, pa sama početna cena i odoše 2.5-3 Golfa dok kažeš "keks".
EDIT: Naravno, možeš ti kupiti i Audija sa 1.9 TDI motorom pa da ti cene budu "iste" kao za Golfa, ali performanse nisu ni blizu i to je tzv. "venčanica", tj. pri prodaji ćeš morati da smanjiš cenu isto koliko neko sa 2.4 ili 2.5TDI ne mora, ali je dao te pare na održavanje i od 80-120km/h išao 3 puta brže od tebe.
U svakom slučaju "pucaš" 3000-4000 evra kroz par godina i to je aksiom, a sad da li će to biti odraženo na krajnjoj ceni u oglasu ili u troškovima održavanja i udobnosti vožnje, na tebi je da odlučiš.
[Ovu poruku je menjao Boris Tadić dana 22.11.2011. u 12:38 GMT+1]
|