Kangrga,
ni u ludilu nisam imao nameru da atakujem na tvoju sujetu.
Mislim, svi smo manje-više sujetni, ali ti si skočio kao da je taj
paraglajder mezimče iz tvoje hobi radionice.
Nepotrebna tvoja rakcija, jer:
Citat:
While carrying out these engine tests, due to some yet unknown reason it somehow broke loose and crashed into an anti-noise barrier.
boldovano je bio povod mog pojavljivanja na temi, pa sam računao da će se diskusija razviti upravo na tu
unknown stranu...kad ono, međutim!
Suština mog prethodnog posta je da li je taj
unknown reason i dalje prisutan u tim avionima.
I - n i š t a - - v i š e - .
Samo si potvrdio da je sindrom
Milorad Komrakov mnooogo prisutniji i rašireniji nego što si ti spreman samom sebi da priznaš.
Sam si rekao, evo ovde iznad mog posta, da bi i ti vol'o da
kusaš čorbu od kvalitenijeg mesa,jel tako?
Citat:
Voleo bih i ja da Air Serbia ima 50 Boeing-a 777,
Sad, kad imamo u vidu i činjenicu da su ovi abisinski naftaši ni manje ni više "siromašni" koliko i vlasnici tih Boeing-a 777, sledi pitanje da li je i njima ŽELJA za bezbednost aparata i putnika u njemu, na nivou OBAVEZE vlasnika boeinga.
Sve mi to više liči na: eto, i mi trku za konje imamo.