Citat:
pei75:
Nakon odluke da se iskljucim sa elektro kotla, odlucio sam se , nazalost, za "Commo 15" i tu krece sijaset problema. Pec pustena u rad 20.10. i nakon sat vremena rada, uz nesnosnu buku i vibraciju, sa odlaskom servisera, oglasava se alarm da nema peleta u lozistu. Sve je to oznacilo pocetak paklenih muka u pokusajima da posteno placen proizvod bude tehnicki ispravan. Nebrojene zalbe i mejlovi, korak od upucivanja prigovora i reklamacije - bila su vezana za dva kljucna problema. Motor puza je preblizu zadnjeg poklopca i prilikom rada prenosi buku, skripu i vibracije. Receno mi je da je u pitanju sistemski problem, koji su otklonili sa gumenim podloskama (otklanjanje nije bilo za mene vizuelno prihvatljivo, tako da nanovo ocekujem dolazak servisera). Drugi goruci problem, da budem sarkastican, ticao je se osnovnog - naime, nije bilo dotura peleta i pec nije mogla da da startuje, a kamoli da radi. Nova pec i ne vrsi osnovnu funkciju. Nije bila ni u eksploataciji, vec nije ni mogla da radi. Da skratim pisanije, ne podsecajuci se silnih prezivelih muka, dolaskom servisera to je reseno i tako posle dve sedmice dobih pec koja radi. Na sastavu puza i komore fabricki je nanet silikon koji jednostavno stvara cep i pelet ne dolazi do lozista. I za to su mi u njihovom call centru rekli da je ucestala primedba. Otklanjanje se izvrsilo skalpelom, ko ima taj problem - lako ce primetiti, uvlacenjem duzeg metalnog predmeta, da je taj pomenuti spoj oblozen necim gumiranim, tj.silikonom. I ja sam bio u zabludi da puz zaglavljuje, svasta radio, itd.. Za ova dva problema licno sam video kod servisera mejlove kojim ih obavestavaju o ova dva problema i nacinima resavanja.
Dakle, u pitanju su dva velika sistemska problema - korisnici ove peci, pouceni mojim iskustvom, obratite paznju!
Uz izvinjenje zbog preopsirnosti (mali je ovo post, kolika je muka i bruka oko nove peci bila), nadam se, ipak, razmeni pozitivnih iskustava.
Nesnosna buka i vibracija nakon prestanka rada puza pokusavana je da se resi dolascima servisera, cetiri puta, naposletku nije uspela ni zamena druge oplate, sa debljim limom i drugim prorezima na njemu, da bi, naposletku, jednostavno, zapisnicki serviser konstatovo da je sve pokusano i da ce mi vratiti novac u nadleznoj prodavnici. Pride, konsultujici se i sa nadredjenima, nisu mi preporucili zamenu, jer su imali opet reklamacije, tako da su nakon druge zamene, vracali novac. Dakle, otvoreno su mi preporucili da ne idem tim putem. Tako da uskoro krecem u proceduru povracaja peci, isplate novca i kupovine nove peci, umesto ove nove...
U sred zime, jednostavno moram reci zbogom mukama sa Commo 15, a, recimo, dobrodoslica npr. MBS 18...
...