Stegnuta je poluga kako je bilo, tj, sraf full do kraja. Vidim na nekim treba da je poluga u ravni sa stranicom karburatora, ali ovde to nije slucaj.
Imam 2 kom i identicne su poluge.
Sada sam uspeo nekako da je kresnem i dostelavao L i H dizne i nekako sam uspeo, ali sada L dizna mora jedno 3 kruga da se osrafi, a ranije krug i po. Mada sam to i pre probavao i ni da cuje.
Radi sada, ali nekako neujednaceno, variraju obrtaji previse na leru. Uzas. Kada dam jak gas i pustim, ona umesto da se zaustavi na leru, ona se ugasi, pa moram odmah gas da dam da uhvati ler. Malo cu jos da dostelam L, H i ler gas i to je sto je.
Mozda me zezalo i to sto nemam onu mrezicu koja se ubaci u rupu kao filter, pa sam isprao rezervar i nasuo novo gorivo i jbmlga, radi nekako :D
Hvala druze do neba. Ako se setis jos necega, pisi :)
Videcu da nadjem i drugi karburator, polovan - ispravan pa da probam. Ne isplati mi se nov da kupujem, oko 2000 je gde sam uzeo membrane, mnogo mi para.
(c) 1982 sinclair research ltd