Prvo što sam promenio jeste da je crkla kapa za svećicu pa si je skinuo i žicu od kabla si vezao pod šraf od svećice. To je vilika greška! Kad se ovo uradi vrlo brzo crkne elektronika ili počne da pravi probleme.
U kapi za svećicu ima optornik koji ograničava struju varnice, omogućava da varnica duže traje. To je veoma bitan elemenat u sistemu za paljenje za koji 99% majstora ne zna da postoji.
Kad crkne taj otpornik i kad šuster majstori skontaju da svećica ne bace varnicu onda skinu kapu i vežu direktno kabal pod šraf od svećice.
E tu tek nastaju novi problemi jer kad se bobona pregreje posle 10-15 minuta rada onda testera se naprasno ugasi ili trokira. Crkavanje bobine sa elektronikom je zagarantovano kad se uklioni kapa sa svećice.
Na apencima hoće da kako se kaže "vuče falš vazduh" ako propadne semring na radilici. Predpostavljam da to može da se desi i na motornoj testeri. Ne znam šta bi drugo moglo biti ako si siguran da su stuja i karburator OK. I ako ima dobro kompresiju.