Stvarno nisam video
Kupio sam gusani kit, u garaži mi je kutija pa ću ti sutra reći koje firme. U kutiji dobijaš cilindar, glavu motora, klip i dihtunge. Iako nikad nisam menjao takve stvari na skuterima, kum i ja smo sami promenili sve za nekih sat vremena, veoma je jednostavno svakom koji poseduje komplet ključeva, gedora i neko osnovno znanje iz mehanike.
Po prvom paljenju motora, odmah se čula razlika u zvuku, izduv je dobio jači i dublji zvuk, a sam motor rado ide u više obrtaje. Tek posle nekih 400-500 km razrade gde nisam prelazio 6 000 1/min pokazali su se pravi efekti povećanja kubikaže:
Sa originalom sam od 0 - 60 km/h išao prosečno za 16 sekundi, sa kitom 0k0 13 sekundi, na uzbrdicama (Bežanijska kosa) sam sa originalom izlazio na vrh sa 40-tak km/h, sa kitom oko 50 km/h. Max brzina se možda malo povećala, oko 73-74 km/h (po satu), mislim oko 5 km/h maksimalno u odnosu na stari.
I još jedna stvar: Na semaforu, ja i supruga, ukupna težina oko 145 kg, sa originalom sam morao malčice da se odgurnem nogama da brže krenem dok sa "kitom" to ide mnogo lakše i brže.
Napomena: osim "kit"-a ništa drugo nisam menjao na skuteru, a trebao sam da zamenim centralnu oprugu i male opruge kvačila jačim, da stavim nešto lakše rolnice i naravno rezonantni auspuh, kao i veću diznu na karburatoru, sve bi to poboljšalo karakteristike bar još 15-tak %, ali sam i ovako zadovoljan.