A ne ne, kupio ja sebi pre par dana, '90 godište, od prvog vlasnika, 120.000 prešla, redovno održavana, garažirana, u perfektnom stanju, isto metalik siva, atestiran plin. Samo da joj nabacim neke lepše ratkapne pa ću je slikati da se pohvalim. :) Inače, prethodno sam vozio juga 2000. godište (na slici ispod) i kad sam čuo da je porodični prijatelj prodaje istog trenutka sam dao juga na prodaju. Jugo je bio odličan i super sam ga prodao (2.000e). Za iste pare sam kupio tojotu, tako da nisam morao ništa da doplaćujem, a imam servisnu knjižicu i znam tačno šta je sve rađeno na njoj i kada...
Mišljenja su uglavnom podeljena. Oni koji matematički računaju mi ispiraju mozak sa "konju, dao si auto star 10 godina za dedu" ali verovatno ne mogu da shvate da je ova Tojota 66 puta kvalitetnije napravljena i da će verujem sahraniti tog Juga iako je starija 10 godina od njega. S druge strane, oni koji su se do sada susretali sa ovim tojotama ih hvale na sav glas, i zanimljivo da oni koji su je jednom imali, nikad je više nisu prodavali. Stric vozi korolu '88 i prešao je sa njom 400.000 a motor ni posle te kilometraže ne pokazuje znake da je vreme za penziju. Istina, limarija joj je već propala pa jedino zato nije siguran da li vredi da ulaže u nju. Ja sam prezadovoljan kupovinom, bukvalno sve u kolima funkcioniše kao i prvog dana. Sve poluge, prekidači, pokazivači... sve dihtuje savršeno, mebl na sedištima je extra očuvan, nije uopšte ućeban niti je onako izglancan od upotrebe. Dobio sam je sa 4 nove zimsko-letnje pirelli gume, sa potpuno novim pioneerovim mp3 CD plejerom. Što je više gledam i vozim više mi se sviđa. :)
Jedino što sam recimo sa jugišom i zimi palio na plin bez ikakvih problema dok tojota neće, pa onda obično uveče prebacim na benzin i ujutru nakon što se ugreje prebacim na plin. Ugreje se prilično brzo (dobro sad nije ni preterano hladno), iznenadio sam se. Sve u svemu, napravili su je za sve pare. Mislim da sam odlično pazario.
Ko tebe kamenom, ti njega hlebom... iz zamrzivaca.