Citat:
vilil1:
Citat:
Nebojsa Milanovic: Jedno je kada
auto (tj. njegov motor) troši mnogo, a drugo je kada
vozač troši mnogo. To nikako ne treba izjednačavati i to treba dobro razlikovati.
Pa otkud sad ovo? U ranijem postu se pozivas na test o KII Rio, a u kome pise da su se vozila trojica, MUSKOM voznjom, i da je potrosnja dosta iznad deklarisane, i onda pises da KIA u realnosti trosi gotovo duplo vise od deklarisane potrosnje. A sada, ne znam zasto, pises suprotno.
Naravno da nije tako, nego si ti umislio da si posle četiri strane vrebanja konačno i na ovoj temi pronašao način da po više puta viđenom scenariju upropastiš i ovu stručnu diskusiju. JFYI, to ti ovaj put neće poći za rukom.
Uopšte ne pišem suprotno, a kada bi isključio trol-komponentu valjda bi i sam zaključio da se ta KIA i GTI
ne voze muški iz istih razloga, pa se zato ni muška vožnja u ta dva slučaja, kao i njene posledice, ne mogu isto tretirati.
KIA se vozi muški zato što auto od 1,2+ tone
mora tako da se vozi da bi uopšte išao, a GTI se vozi muški
isključivo iz ćefa, a ne iz potrebe. Dakle, to su veoma različiti razlozi za tu vožnju, ali samo trol tvog kalibra to može da izjednačava i da piše kako je "neko nekada govorio jedno, a sad drugo".
Ne, uvek sam govorio jedno isto, a to je da si ti najveći trol na ES-u, čovek koji je uništio gomilu stručnih diskusija i koje je uložen veliki napor i stručnost. Neću dozvoliti da ova bude još jedna tema u tom nizu, i na svaki tvoj trol ću, koliko god da je besmislen, usmeren u ličnu diskreditaciju ili skretanje sa teme, odgovoriti.
Citat:
vilil1:
Video sam Cruza kod TC Usce, udario ga Yugo otpozadi. Uvukao mu je ceo zadnji deo nekih 10cm, Yugu je mozda pukao jedan sraf koji drzi branik, jer je branik malo pomeren.
Ovo je još jedan primer iste stvari. Samo trol tvog kalibra može udarac prednjim krajem u zadnji kraj da naziva sudarom, i samo trol tvog kalibra može da kaže da je pri tom "sudaru", "Yugu samo branik malo pomeren".