Ono sto gomila ucesnika u ovoj raspravi pokusava da kaze je da,
iako placaju usluge (ne svercuju se) BusPlus-a nisu zadovoljni njihovom uslugom i uopste ophodjenjem. Na te primedbe, nekolicina vas uporno potura price o svercerima, kako su oni uzrok maltretiranju i ako se nekome ne svidja to maltretiranje neka koriste drugi prevoz.
Da bih dopro do tvoje svesti upotrebio sam tebe kao paralelni primer. Ja verujem da ti u svojoj firmi i te kako vodis racuna o poslovnoj etici, i da se ovakve kaubojstine u fazonu BusPlus-a tebi nikada ne bi omakle. I verujem da su tvoji klijenti u velikom broju zadovoljni uslugom, a ako nisu, kao sto kazes, odmah se potrudis da uslugu poboljsas. I to bez obzira sto ti mozda nekolicina (bivsih) klijenata nije platila uslugu.
Zasto onda smatras da BusPlus ne treba isto tako da se ponasa?
Ili su po tebi, svi BusPlus nezadovoljni klijenti u stvari sverceri kojima ne odgovara sto sada moraju da plate?
Ili oni koji nisu sverceri unapred treba da se odreknu minimuma ljudskog dostojanstva i integriteta kao preduslov za koriscenje GSP-a?
Dve tvoje potpuno oprecne reakcije kada je primer licne prirode i kada je necije drugo doope u pitanju.
P.S.
Ako se ljutis zbog toga sto sam tebe licno upetljao u ovu pricu, ili ako mislis da moji komentari na bilo koji nacin tebi nanose stetu, obrisacu svoje poruke. Namera mi nije bila da tebe licno (ili poslovno) vredjam.
Ono što se dogodi, ima sasvim dovoljno razloga da se dogodi nego da se ne dogodi, ili da se dogodi ovako a ne nekako drugačije.