Ako građani misle da je to najbolji način, samo napred. To bi bilo super, jer obično ljudi neće da mrdnu da naprave sebi bolje, već čekaju država d'uradi nešto (i škola) :)
Za švercere se nećemo složiti jer svaki put kad sam dolazio u BG bio ih je pun bus. Uvek to primećujem jer se uvek osećam kao poslednja ovca što ne kucam kartu tek kad kontrola uđe. Možda su u pitanju linije koje sam koristio, a pogotovo je postalo primetno od uvođenja BusPlusa jer se sada sve karte kucaju (i mesečne i ostale).
To za konduktere, moram priznati da nije loša ideja, samo mi se čini da ima previše autobusa da bi svaki imao konduktera. Zar nije neko pominjao da ima oko 1400 autobusa? i da to nije dovoljno već mora još. Tako da mi se čini da to ne bi bilo održivo, mada ko zna. Zapravo cela situacija izgleda malo ovako:
-GSP nema para da sprovede efikasnu naplatu tj. neće da zaposle još 1400 ljudi (npr.) kad iovako imaju problema sa plaćanjem.
-GSP raspisuje konkurs "Ko može da naplati nek se javi, damo mu 8% od karata"
-Apex ili kako god već dobija konkurs, nabavljaju mašine, štampaju kartice i kreću u akciju.
E sad, okolnosti pod kojima je konkurs dodeljen baš toj firmi su slažem se krajnje sumnjive, a kako stvari obično idu kod nas - verovatno je bilo namešteno i verovatno se skida ilegalni kajmak :)
Sve to naravno, ne daje za pravo ljudima da se voze džabe. Mogu da se voze i plate ili da bojkotuju tako što se neće voziti. Švercovanje/odbijanje da se plati karta je krajnji lopovluk čak i ako je legalno (kako kaže onaj potrošački sajt)
'rani bota pa šalji na forum