Citat:
ademare:
Ne mogu se sve banke Pausalno staviti u isti kos !
Osnovna razlika je da postoje dve vrste Banaka .
Jedne koje rade u Srbiji i njih Zabole da li njihov klijent ima neki problem , i kakav !
Banke koje rade na Zapadu i kojima je Klijent na prvom mestu . Tako da ce na takve zahteve Banka u Srbiji da gleda " belo" , banka na Zapadu ce da ispuni zahtev klijenta, ali eventualne posledice idu na klijentovu stetu .
Jel' ti to pokušavaš da kažeš, da će banka da se "isprsi" da brže-bolje poništi validnu kartičnu transakciju, eto, tako, jer se nekome ne sviđaju neke avionske karte ?! Besmislica, i to grandiozna. Čuj, "klijent ima neki problem" ?! Ajde ! Klijent prevarant "na prvom mestu". 'Oće to, ali malo sutra.
Nije klijent samo kupac, već i prodavac. Zamisli kakvu će onda reputaciju banka da stekne kod ostalih prodavaca koji koriste usluge te banke, ako eto tako, " jer klijent ima problem" - tj. radi ničega - poništava validnu transakciju.
Ne kapiram kako je uopšte ideja o pokušaju poništavanju validne bankarske transkacije ovde isplivala umesto saveta o vraćanju karata ?
WTF ?! Šta će da kaže ? Možda:
"Nisam ja ni kupila karte, nego je neko iz agencije ukrao moju karticu i saznao pin, i zloupotrebio tako što mi je kupio karte za moj odlazak na svadbu ali ja na tu svadbu ipak ne idem, i zato ja hoću da prijavim tog lopova iz te agencije"
Ovo zvuči kao da su nekome čavke popile mozak.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji